Ultimele investitii realizate de Tymbark Maspex Romania s-au ridicat la valoarea de 7 milioane de euro. Cifra de afaceri estimata pentru 2007 se ridica la 51 milioane de euro, in crestere cu 19% fata de anul trecut.
Gama de sucuri recent lansata de companie, disponibila de la jumatatea lunii noiembrie, este Linia de Multivitamine, in 3 sortimente: Tymbark Multivitamine Nectar, Tymbark Multivitamine cu Magneziu si Timbark Multivitamine Cocktail Rosu.
Noua gama produsa la fabrica de la Valenii de Munte este destinata atat pietei interne, cat si celei externe.
Suma investita in campaniile de promovare a noului produs este de circa 1,15 milioane de euro, valoare de rate card, iar vanzarile acestora ar putea aduce companiei, in urmatoarele 6 luni, o dublare a vanzarilor, a declarat presedintele companiei.
Timbark Maspex este prezenta pe piata din Romania din anul 1996, sub denumirea de LaFesta International, iar rebranding-ul a avut loc in 2006. Alaturi de acest brand, pe divizia de produse instant s-au mai adaugat si altele, cum ar fi ceaiurile granulate Ekoland, crema pudra pentru cafea Coffetasi si cacao granulata Brumi. Compania din Romania are aproximativ 600 angajati.
Compania Maspex Wadwice, detinatoare a Tymbark Maspex Romania, a fost infiintata in anul 1990, in Polonia si are filiale in alte 8 tari.