Un antreprenor român a dat lovitura în Franța. În ceea ce priveşte starea clădirii, el o descrie drept cea a unui pacient în stadiu terminal: 21 de diagnostice, toate într-o stare avansată şi toate ar fi condus la prăbuşirea clădirii.
„Am devenit proprietar anul trecut, după ce în vara lui 2021 am bătut palma şi am demarat procedura de achiziţie. Ulterior semnării promisiunii de vânzare, a început verificarea mea de către statul francez cu privire la provenienţa banilor. Preţul a fost unul foarte tentant, puţin peste 100.000 de euro.
Am cumpărat o ruină la un preţ bun. Dar o ruină superbă. În prezent, am finalizat lucrările de consolidare, urmează un lung proces de restaurare.“, spune Beniamin Gonţ, potrivit Zf.ro.
Claudiu Cioba și-a deschis un startup de marketing în comerțul online în urmă cu doi ani. De puțin timp, antreprenorul român a primit vestea pe care o aștepta cu nerăbdare: a obținut o finanțare de 3 milioane de dolari. Potrivit informațiilor, banii provin de la fondurile de investiții de capital de risc și alți finanțatori.
Videowise este platforma deținută de Claudiu Cioba. Aceasta este specializată în video marketing pentru brandurile e-commerce și este înregistrată în SUA. Printre clienți se numără și brandul de cosmetice Haus Labs by Lady Gaga.
Afacerea lui Claudiu Cioba a obținut o rundă de finanțare de 3 milioane de dolari de la fondurile de investiții, iar scopul ajutorului este acela de a extinde capabilitățile și posibilitățile platformei, „transformând-o într-un omnichannel al experienței de cumpărare online prin video marketing”.
Fondurile de investiții Slack Fund sunt cele care au contribuit la finanțarea rundei de tip seed, cu participarea FounderCollective, Underline Ventures, Ratio Ventures și MuVentures. Totodată, o contribuție semnificativă au avut și investitorii strategici, referindu-ne la Javier Olivan, Ed Baker, Stan Chudnovsky, Scott Belsky și Gokul Rajaram.
Claudiu Cioba a anunțat deja ce va face cu finanțarea uriașă pe care o primit-o. Antreprenorul român a declarat că acum are posibilitatea de a extinde platforma și în afara zonelor în care era cunoscută deja, precum Shopify. (Citește AICI mai multe detalii)