Noul pasaj rutier de pe DN1 este destinat fluidizarii circulatiei din zona aeroportului international. Pe langa pasajul rutier, in zona va mai fi amenajat un sens giratoriu si va fi extinsa partea carosabila.
Proiectul urmareste asigurarea virajelor catre Otopeni, respectiv catre bulevardul Aerogarii cat si cresterea gradului de siguranta prin reducerea vitezei de circulatie in intersectie, a declarat ministrul Transporturilor.
Licitatia pentru desemnarea constructorului va fi organizata in termen de doua saptamani. Avand organizarea de santier si avand lucrarea de pe DN1, cea mai buna pozitie o are Lena, pentru ca in mod evident toate costurile se reduc ca urmare a faptului ca exista organizarea de santier facuta, a declarat Ludovic Orban, dupa ce a vizitat santierul de pe DN1.
Lucrarile la noul pasaj rutier sunt preconizate a incepe la 1 septembrie si vor dura intre 8 si 12 luni.
Constructorul portughez Lena Engeharia E Construcoes deruleaza in prezent un contract de 97,3 milioane lei (26,8 milioane euro) cu Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale, contract ce vizeaza largirea si modernizarea DN 1, de la Aeroportul Baneasa la Pasajul Otopeni.