Primul magazin a fost deschis in Pitesti si este echivalent cu intrarea grupului Daiso pe piata din Europa. 200.000 euro au fost directionati catre amenajarea spatiului de vanzare in timp ce restul de 250.000 euro au fost alocati asigurarii stocului de produse, conform oficialilor lantului de retail.
Magazinele operate sub brandul Daiso pe piata din Romania vor avea o suprafata de vanzare de peste 500 mp si vor fi amplasate in noile centre comerciale din principalele orase ale tarii.
In cadrul magazinelor Daiso vor fi comercializate peste 30.000 de produse dintr-o gama care include decoratiuni interioare, vesela, produse menaj, papetarie, jucarii, toate acestea disponibile la pretul unic de 5 lei. Toate produsele sunt fabricate sub licenta Daiso si sunt importate din Japonia.
„Oportunitatile de dezvoltare a acestui tip de business identificate pe piata locala ne-au convins ca este un moment foarte bun pentru lansarea primelor magazine cu pret unic de vanzare operate sub brandul Daiso in Romania. Potentialul acestui segment de retail este foarte mare pe piata locala, de aceea ne propunem ca in urmatorii ani sa investim in extinderea accelerata a retelei de magazine”, declara Dan Rus, director executiv Daiso Shop Romania.
Dupa deschiderea primelor doua magazine Daiso in acest an, oficialii grupului isi propun pentru anul 2008 sa deschida cel putin 10 alte magazine Daiso in Romania, urmand ca, intr-un interval de trei ani, numarul acestora sa ajunga la 40.
Grupul Daiso detine o cota de piata de 60% pe segmentul de retail de magazin cu pret unic in Japonia, fiind unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de acest tip la nivel mondial. In acest moment, grupul opereaza aproximativ 2.800 de unitati pe pietele din Asia si SUA inregistrand in 2006 o cifra de afaceri de peste 3 miliarde dolari.