- Pe segmentul Auto
(autoturisme si autovehicule comerciale si utilitare), compania a avut o
crestere de 25% fata de perioada similara a anului trecut.
- Atentia sporita
acordata activitatii de finantare de vehicule > 3.5 tone a fost continuata
si in 2015, aceasta linie de activitate inregistrand o crestere de 31%
fata de S1 2014.
- Buna performanta a
vanzarilor noi a contribuit la cresterea volumului de finantari existente in
portofoliu la finalul primului semestru din 2015 cu 10 % fata de S1
2014, ajungand la suma totala de 644 milioane de euro.
- Pentru sustinerea
evolutiei pozitive a activelor, la sfarsitul semestrului 1 din 2015 UniCredit Leasing si-a marit fondurile
proprii, prin cresterea capitalului social la suma de 20 milioane de euro.
„Prima jumatate din 2015 a readus volumul total de finantari noi
incheiate la un nivel comparabil cu cel din perioada similara a anului 2008,
inainte de momentul de debut al crizei financiare internationale – in principal
pe fondul rezultatelor foarte bune din segmentul auto, din agricultura,
echipamente medicale si IT”, a declarat Antoaneta Curteanu, CEO
UniCredit Leasing.