- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

UniCredit Tiriac Bank si Cora au lansat un card de credit co-brand. Cati clienti asteapta

18 Jul, 13:53 • adrian.mihaltianu
Retailerul Cora si UniCredit Tiriac Bank au incheiat un parteneriat prin care au lansat un card de credit co-brand, sub sigla MasterCard, prin care clientii pot achizitiona produse din magazine in rate fara dobanda.
UniCredit Tiriac Bank si Cora au lansat un card de credit co-brand. Cati clienti asteapta

UniCredit se asteapta ca circa 3.000 de clienti Cora sa solicite cardul de credit co-brand in acest an, potrivit lui Bogdan Spuza, director de marketing si segmente in cadrul diviziei de retail a bancii.

El a adaugat ca numarul clientilor va creste la zeci de mii in urmatorii 3-4 ani, potrivit estimarilor din prezent.

Solicitarea cardului se face exclusiv la „Punctul de Benficii” din toate hipermarketurile Cora si este emis in 5 zile. Cardul include pe spate si un cod de bare pentru acumularea punctelor de fidelitate.

[b]Limitele de credit[/b] stabilite pentru cardul co-brand se calculeaza in functie de venitul disponibil al clientilor, fiind de [b]minimum 700 lei si maximum 17.500 lei[/b].

Venitul minim acceptat este de 600 lei, iar pentru a fi eligibili, clientii trebuie sa aiba varste intre 20 si 70 de ani.

Documentatia necesara solicitarii unui card de credit co-brand cora – UniCredit Tiriac Bank consta in copia actului de identitate, adeverinta de venit si fisa fiscala. In cazul pensionarilor, este nevoie de copia actului de identitate, decizia de pensionare si talonul de pensie.

Clientii pot beneficia de o perioada de gratie de pana la 50 de zile pentru tranzactiile efectuate in rate in hipermarket-urile cora.

Cardul de credit co-brand are atasat si un cont curent pe care clientii isi pot primi salariul. In acelasi timp,  clientii pot face cumparaturi si la comercianti din afara Cora, plati online, retrageri de numerar sau plata facturilor de utilitati la ATM-urile UniCredit Tiriac Bank.

In cazul Cora, clientul poate decide modalitatea in care isi plateste fiecare cumparatura efectuata: [b]printr-o singura rata[/b] cu dobanda zero in situatia in care clientul plateste contravaloarea cumparaturii pana la data scadenta sau prin intermediul a [b]2 pana la 12 rate lunare[/b] cu dobanda zero, optiunea fiind valabila numai in cadrul unor campanii promotionale anuntate in magazinele Cora si pe website-urile companiei si bancii, in conditiile mentionate in respectivele campanii.

In plus, clientul are optiunea de a plati o suma minima a tranzactiei cu dobanda preferentiala (5% din creditul utilizat + 100% dobanzi + 100% comisioane + 100% rate).

„Folosind acest card la Cora, clientii acumuleaza hiperpuncte pe care le pot transforma in bonuri de cumparaturi si cadouri si pot primi, de asemenea, tichete Cora”, au mentionat oficialii retailerului.
De asemenea, prin acest parteneriat, pe langa acest card, clientii Cora pot lua si [b]credite de consum[/b] prin UniCredit, cu aprobare pe loc, avand o dobanda fixa pe toata perioada creditului.

Produsele de creditare de tipul creditelor de consum se regasesc sub 4 forme: Mr. Turbo – creditul cu aprobare pe loc; Creditul Jumbo – valoarea maxima ce se poate acorda fiind de 30.000 lei; Rate fara dobanda – poti cumpara bunuri in valoare de pana la 10.000 lei si le platesti in 20 sau 30 de rate fixe ; 3 luni gratie – cumperi acum si platesti peste 3 luni (fara dobanda si 3 luni amanare).

Thierry Destailleur, directorul general de exploatare al Cora Romania, a declarat ca retailerul are [b]660.000 de detinatori de carduri de fidelitate[/b].

„Distribuim in fiecare luna 1 milion de lei in puncte de fidelitate. Iar in fiecare zi clientii primesc 1 milion de puncte”, a spus Destailleur.

„Beneficiile pe cardurile co-branded sunt o solutie eficienta pentru fidelizarea clientilor, atat din perspectiva bancii care emite cardurile, cat si a comerciantului partener. Pe langa faptul ca pune la dispozitia clientilor fideli ai Cora o linie de credit, cardul emis de UniCredit Tiriac Bank in parteneriat cu hipermarket-ul cora, sub sigla MasterCard, valorifica intr-un mod foarte avantajos HiperPunctele pe care clientii le acumuleaza la cumparaturi si aduce, suplimentar, posibilitatea de plata in rate”, a aratat  Cosmin Vladimirescu, country manager Romania si Moldova, MasterCard Europe.

Cora Romania este unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata romaneasca. In prezent, numara 8 magazine, dintre care 3 in Bucuresti (Cora Pantelimon, Cora Sun Plaza si Cora Lujerului) si cate unul in Cluj Napoca, Baia Mare, Drobeta Turnu Severin, Arad si Constanta. Retailerul urmeaza sa deschida in toamna acestui an inca doua magazine, unul la Bucuresti pe Soseaua Alexandriei si unul la Bacau.

UniCredit Tiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeana de top cu reteaua cea mai extinsa din Europa Centrala si de Est, numarand peste 3.900 sucursale. In Romania, UniCredit Tiriac Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse pentru toate categoriile de clienti.

Grupul UniCredit este prezent pe piata din Romania si prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit CA-IB Securities Romania, UniCredit CAIB Romania, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) si UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).

MasterCard este o companie globala de plati si tehnologie, fiind prezenta in peste 210 de tari si teritorii.

Urmărește Daily Business pe Google News