Potrivit lui Francois Oliver, director general al Metro Cash & Carry Romania, principala provocare cu care se confrunta clientii Metro este fluxul de capital, iar noul card aduce un suport concret in acest sens, atat prin linia de creditare, cat si prin promotiile aferente programului.
„Lansarea cardului de credit este o continuare fireasca a parteneriatului deja existent cu Metro in Romania, acesta fiind primul produs cobranded de pe piata romaneasca destinat clientilor persoane juridice”, a declarat Zoltan Major, vicepresedinte UniCredit Tiriac Bank, responsabil de Divizia Retail.
Limita maxima a liniei de credit oferita de banca este echivalentul in lei al sumei de 30.000 de euro, dar nu mai mult de 10% din cifra de afaceri medie lunara a companiei, calculata pe baza ultimului bilant pentru un intreg an financiar. Creditul se acorda pe o perioada de 36 de luni.
Produsul are atasata, de asemenea, o asigurare. Bunurile cumparate din magazinele Metro prin card sunt asigurate gratuit in cazul deteriorarii sau furtului pentru o perioada de 15 zile calendaristice de la data achizitiei bunurilor.
Asigurarea intra automat in functiune in momentul efectuarii unei tranzactii de minimum 150 de lei. Posesorii cardului au acces la o serie de promotii puse la dispozitie de Metro.
Cardul de credit Metro UniCredit Tiriac Bank este disponibil, in prima etapa de implementare a proiectului, pentru clientii Metro din orasele Iasi si Craiova, urmand ca ulterior sa fie extins la nivel national.
Cardurile sunt functionale in toate magazinele Metro si la partenerii din tara, produsul putand fi folosit ca orice card de plata pentru cumparaturi la comercianti si retrageri de numerar.