Prin intermediul cumparaturilor efectuate cu ajutorul cardului, clientii pot beneficia de mile premium, pe care le pot folosi ulterior pentru a achizitiona produse si servicii.
Astfel, membrii programului Miles & More acumuleaza mile atunci cand calatoresc cu Lufthansa si companiile aeriene partenere, cand se cazeaza la hotelurile partenere sau chiar cand inchiriaza o masina. De asemenea, pentru cumparaturi efectuate in afara retelei de parteneri Miles&More, posesorii cardului primesc catre o mila premium pentru fiecare 4 lei cheltuiti.
Romania a fost prima tara din Europa Centrala si de Est unde banca UniCredit Tiriac a lansat un card de credit impreuna cu Miles&More.
„Am introdus acest concept mai intai in Romania pentru ca am considerat ca piata este pregatita, mai ales in condiile in care cardurile de credit au cunoscut o crestere accelerata in ultima perioada”, a declarat Stefan Versemann, director general Lufthansa pentru Romania si Moldova.
Vorbind despre beneficiile cardului, Versemann a mentionat ca, achizitionand un bilet de zbor dus-intors catre o destinatie europeana, cu ajutorul cardului, clientul poate strange mile premium cu ajutorul carora sa achite aproximativ 50% dintr-un bilet catre o destinatie europeana. Acesta a precizat ca pentru un zbor catre Paris, posesorul cardului are nevoie de circa 10.000 de mile premium.
Zoltan Major, vicepresedintele responsabil de divizia de retail a Unicredit Tiriac, a precizat ca banca va promova acest produs in special in randul celor 37.000 de membrii ai programului Miles&More din Romania, fara a mentiona insa un target de vanzari pentru acest an.
Cardul are o perioada de gratie de 56 de zile si o dobanda pentru creditul accesat de 26,54%. Comisionul de retragere numerar este zero, daca retragerile se fac de la ATM-urile UniCredit Tiriac.