La finele anului trecut, UniCredit Tiriac Bank avea 105.813 de utilizatori ai serviciului de internet banking, dintre care peste 99.000 erau persoane fizice si intreprinderi mici si mijlocii, restul fiind companii mari.
„In randul clientilor corporate, gradul de penetrare al serviciului de internet banking, adica numarul clientilor corporate care folosesc internet banking raportate la totalul clientilor corporate, este de 85%. Pentru clientii IMM raportul este de 70%, iar pentr? persoanele fizice depaseste 15%”, a declarat Bogdan Spuza, director pentru marketing si produse in cadrul diviziei de retail a UniCredit Tiriac Bank, citat de Mediafax.
UniCredit a lansat si varianta optimizata pentru smartphone-uri a serviciului de internet banking.
Prin serviciul „Online Banking” al UniCredit Tiriac Bank se pot realiza, printre altele, plati in lei catre furnizori de servicii, plati in valuta si schimburi valutare, verificarea soldului si a tranzactiilor de pe conturi, consultarea tranzactiilor rezervate pe card, consultarea extraselor de cont pentru posesorii de card de credit, transferuri interne intre conturile aceluiasi client, efectuarea de plati in lei si valuta programate pentru o anumita data, constituirea si anularea depozitelor la termen, cconsultarea dobanzilor si a ratelor de schimb valutar practicate de UniCredit, completarea formularelor de la ghiseu si trimiterea lor si din internet banking.