Vanzarile trimestriale ale companiei anglo-olandeze au crescut din nou, dupa sporirea cu 5,7% si respectiv 5,8% in primul si al doilea trimestru din 2007, informeaza NewsIn.
Al treilea producator de alimente si bunuri de larg consum din lume este increzator in ceea ce priveste indeplinirea obiectivelor pe 2007, estimand o crestere a vanzarilor intre 3 si 5% pe intreg anul si o imbunatatire a marjelor operationale.
Nivelul castigurilor pe actiune ale Unilever au crescut cu 38% pana la 0,35 euro.
Compania a intrat pe piata romaneasca in 1995, prin achizitionarea fabricii de detergenti Dero de la Ploiesti. In anul 2000, Unilever a preluat fabrica Knorr de la Otopeni, iar in 2001 a demarat productia de margarina la Targu-Mures.
Din anul 2000, Unilever South Central Europe conduce de la Bucuresti operatiunile din regiune, cuprinzand Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Bosnia-Hertegovina si Republica Moldova.