Acesta a precizat ca amortizarea investitiei este estimata sa se faca dupa primii 2 ani de functionare a unei unitati.
Uniqa va asigura, de asemenea, training-uri si transfer de know-how catre personalul angajat al partenerilor exclusivi.
Noul canal de vanzari lansat marti, UniqAgent, are cateva similitudini cu ideea de franciza, oferind angajatilor si intermediarilor in asigurari cu experienta oportunitatea de a-si dezvolta propria afacere, devenind parteneri exclusivi.
Romania este in acest moment prima din randul tarilor emergente in care Uniqa este prezenta, si unde se va implementa acest concept.
Florin Calin a precizat ca singurele taxe pe care agentii exclusivi trebuie sa le plateasca la deschiderea afacerii sunt cele impuse de lege la deschiderea unei societati comerciale. Apoi, agentii vor suporta cheltuielile cu utilitatile, chirie, insa telecomunicatiile vor fi platite de Uniqa.
Potrivit oficialilor Uniqa Asigurari, viitorul partener trebuie sa aiba exerienta in asigurari si un portofoliu de clienti, sa fie un bun vanzator.
Compania vrea 5 agentii in acest an
[img=387]Sediu UniqAgent[/img]
Uniqa Asigurari vrea sa deschida 5 agentii UniqAsig pana la sfarsitul acestui an, ce ar putea genera afaceri de circa 0,5 milioane lei.
„In prezent suntem in faza de selectie pentru a alege cei mai buni vanzatori”, a declarat Florin Calin, care a precizat ca sunt vizate orasele mari din tara.
Anul viitor, compania estimeaza ca numarul partenerilor UniqAgent sa creasca la 25, in 2010 sa ajunga la 100, iar in 2012 sa fie 200.
Pana la sfarsitul anului 2012, compania vrea sa realizeze afaceri de 85 milioane lei (19,8 milioane euro) prin acest nou canal de vanzari, reprezentand circa 20-25% din totalul afacerilor societatii.
Ileana Horvath, presedintele directorat Uniqa Asigurari, a spus ca Uniqa se gandeste sa introduca acest canal de vanzari si in comania de asigurari de viata ce va fi lansat anul viitor.
El a adaugat ca Uniqa ar putea vinde in Romania, pe viitor, si asigurari de sanatate, dar si pensii private.