Compania isi va continua activitatea in domeniul asigurarilor generale sub aceasta noua denumire. Uniqa va demara in curand si campania de re-branding pentru a face cunoscuta schimbarea de imagine.
Romania a reprezentat o piata tinta foarte importanta pentru Uniqa Group, factor important pentru stabilitatea in regiune, parte integranta din familia natiunilor europene, se arata in comunicat.
In aceste conditii, obiectivul companiei este acela de a obtine o crestere a pozitiei pe piata in mod sustinut, constant si puternic, conform companiei.
Recent, capitalul social al Uniqa Asigurari a fost majorat cu suma de 175 milioane lei, echivalentul a 45 milioane euro, aceasta fiind o investitie majora realizata de Uniqa Group, avand ca obiectiv crearea unui fundament financiar necesar pentru implementarea cu succes a proiectelor companiei pe termen mediu. Astfel, capitalul societatii a ajuns la 82 milioane euro.
Reteaua companiei este formata din 44 de sucursale, 123 de agentii, plus sediul central.
Uniqa Asigurari (fosta Unita) ocupa locul 8 pe piata asigurarilor, inregistrand in 2008 prime brute subscrise in valoare de 497,54 milioane lei (135,2 mil. euro) si avand o cota de piata de 5,61%, potrivit datelor preliminarii anuntate de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA).