Zilele de 29 si 30 decembrie 2008 vor fi zile lucratoare cu program normal de lucru.
Pe 24 si 31 decembrie, insa, banca va efectua operatiuni la ghiseu intre orele 9:00 si 14:00 pentru companii si intre aceleasi ore, in centrele financiare si cele de credit, cu populatia.
Serviciul de suport pentru clientii companii va fi diponibil pe datele de 24 si 31 decembrie intre orele 9:00 si 15:00, in timp ce serviciul de fax va functiona dupa programul 9:00 – 13:30, numai pentru clientii din randul companiilor.
Totodata, banca anunta ca serviciile de Internet Banking, Call Center Retail si Urgente Carduri vor fi disponibile non-stop clientilor.
Millennium Bank, subsidiara grupului portughez Millennium bcp, si-a inceput activitatea pe piata romaneasca pe 11 octombrie 2007, prin deschiderea simultana a 39 de sucursale, in Bucuresti si in opt orase din tara.
Millennium Bank Romania gestiona, la finalul primelor noua luni din 2008, active totale de 945 milioane lei (253 milioane euro).
Banca avea, la finalul celui de-al treilea trimestru din acest an 17.000 de clienti si o retea de aproximativ 45 de unitati, cu 619 angajati. Pana la finalul acestui an, Millennium Bank Romania planuia sa angajeze alte 181 de persoane si sa ajunga la o retea de 80 de unitati.