In primele zece luni ale anului 2006, URBB a inregistrat o crestere a vanzarilor de bere cu 20 %, comparativ cu perioada similara din 2005. Cota de piata a companiei, in perioada ianuarie-octombrie 2006, a atins 8,5 % inregistand o crestere cu 18% fata de 2005.
De asemenea, URBB continua sa fie liderul sortimentelor internationale de bere produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata de peste 50%. Portofoliul companiei URBB cuprinde exclusiv marci internationale de bere, Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness ºi Kilkenny.
In 2005, URBB a inregistrat o cifra de afaceri de circa 68 de milioane de euro, cu 30% mai mare decat in 2004. Compania a obtinut un profit net de 7,73 milioane de euro, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.
Principalii competitori ai URBB sunt Brau Union, Ursus Breweries, Interbrew, European Drinks si Bere Mures.