Aceste rezultate se datoreaza investitiilor in extinderea capacitatii de productie, performantei brandurilor, vremii favorabile din primul trimestru si unei cereri in crestere pe piata berii din Romania.
„Performanta brandurilor noastre din primele sase luni ne-a adus o crestere a cotei de piata pana la nivelul de 24,9%. Consumul de bere in Romania este in continua crestere si credem ca este un moment important de care trebuie sa profitam in urmatoarea perioada pentru a ne consolida pozitia pe piata, prin continuarea strategiei noastre axata pe performanta si calitate”, a declarat Stephan Weber, presedinte si CEO Ursus Breweries.
In perioada aprilie-septembrie 2007, marca Ursus Premium a inregistrat o crestere a volumului de 15%, in timp ce Timisoreana Lux a urcat cu 67%, datorita noului ambalaj PET la doi litri. Timisoreana are vanzari anuale de peste 2 milioane de hectolitri.
Anul acesta, Ursus Breweries a demarat o investitie de 50 milioane de euro in extinderea si modernizarea fabricii de bere de la Timisoara. In urma acestei investitii, capacitatea totala de productie a companiei va atinge nivelul de 6,3 milioane de hectolitri anual.
Cu o cota de piata de 24,9%, Ursus Breweries este al doilea mare producator de bere din Romania, dupa Heineken. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati.
Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell.