Profitul brut al companiei a fost de 2,5 milioane de euro, cu 55% mai mult decat in 2005. Cresterea rezultatelor s-a datorat in mare parte retehnologizarii si modernizarii sectiilor de productie care au generat scaderea costurilor de productie, conform reprezentantilor companiei.
Anul trecut, Farmec Cluj a inceput un proiect de investitii de peste 10 milioane euro, esalonat pe trei ani, pentru alinierea la normele tehnologice si ecologice impuse de Uniunea Europeana. Peste trei milioane euro au fost investiti in achizitia de utilaje noi pentru sectia de deodorante ecologice si lacuri de par.
Compania a investit circa 1,3 milioane de euro in publicitate, au mai declarat oficialii Farmec.
Anul trecut campania de publicitate a gamei de produse Gerovital H3, o varianta imbunatatita a produsului lansat in 1967, a costat compania Farmec 350.000 de euro si a adus vanzari cu 50% mai mari pentru acest tip de produse.
Gerovital H3 a inregistrat vanzari mari si pe piata externa, detinand o pondere de 90% din totalul vanzarilor la export ale Farmec.
Exporturile Farmec reprezinta 20% din totalul peoductiei.
Printre cele mai bine vandute produse Farmec in 2006 se numara si gamele de produse cosmetice Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Doina precum si gamele de produse chimice de uz casnic Nufar si Triumf, au declarat oficialii companiei pentru DailyBusiness.
Pentru 2007 reprezentantii estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 5%.