In primele noua luni ale lui 2005, Carrefour Romania realizase vanzari de 293 milioane euro, potrivit NewsIn.
Cresterea cifrei de afaceri cu aproape 35% este rezultatul dezvoltarii magazinelor mai vechi, deschiderea unui hipermarket la Baneasa si a unor noi magazine, care nu fusesera inaugurate in intervalul similar din 2005, cum este cazul hipermarketului de la Ploiesti, se arata in raportul semestrial al grupului Hyparlo.
La cinci ani de la intrarea pe piata din Romania, magazinele Carrefour au ajuns, in 2006, la o pondere de 34% din cifra de afaceri consolidata a grupului Hyparlo, fata de 28% anul trecut.
Magazinele Carrefour din Romania au realizat anul trecut un profit net de peste 5 mil. euro la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro.
Pentru 2006, directorul general al subsidiarei din Romania Jacob Caller Celestino estima o cifra de afaceri de 600 mil. euro, iar pentru 2007 a prognozat o cifra de afaceri mai mare cu 10-15% fata de 2006.
Pana in 2010, vanzarile Carrefour pe piata romaneasca ar urma sa atinga 1 mld. euro.
Grupul Hyparlo a avut in Franta, in perioada ianuarie-septembrie 2006, vanzari de 736,7 milioane euro, cu 1,9% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, iar la nivelul intregului grup, vanzarile raportate au fost de 1,13 miliarde euro, in crestere cu 11,7% comparativ cu primele noua luni din 2005.
Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate pe aceasta piata depasind 220 de milioane de euro. Operatorul francez va deschide anul viitor trei magazine, dintre care doua vor fi la Iasi si unul la Cluj-Napoca.