Subscrierile pe segmentul de asigurari de viata traditionale au reprezentat 80% din totalul vanzarilor societatii. In acelasi timp, valoarea portofoliului de asigurari de viata unit-linked a crescut cu 13,75%, de la 0,8 la 0,91 milioane de euro.
Prima medie pentru produsul garantat Aegon Fii Sigur a fost de 1.493 lei, iar pentru produsul unit-linked Aegon Fii Istet a fost de 3.977 lei.
Pentru ultimele 4 luni ale anului, Banca Transilvania si Aegon au decis reluarea campaniei promotionale „Aegonomiseste acum pentru momentele cheie din viata ta!”, derulata in perioada februarie-iunie 2012, prin care asiguratorul a acordat o luna gratuita de contract fiecarui nou client, cu valoare intre 100 si 550 lei, in functie de optiunile contractuale si de beneficiile alese.
Grupul financiar Aegon ofera produse de asigurari de viata, pensii si administrarea activelor si are linii de business deschise in peste 20 de tari din America, Europa si Asia. Grupul a incheiat primul trimestru al anului 2012 cu un profit net de 521 de milioane de euro, in crestere cu 59% fata de perioada similara a anului 2011.