La nivelul ultimelor 3 luni din 2007, vanzarile grupului Carrefour in Romania au crescut cu 37,2% in conditiile mentinerii ratelor de schimb valutar. Evolutia favorabila a vanzarilor a fost un rezultat al impactului pozitiv al achizitiilor si extinderii lantului de magazine.
Carrefour Romania a avut, in 2006, o cifra de afaceri de 609 milioane de euro, in crestere cu 39%.
La nivel de grup, vanzarile Carrefour au crescut cu 6,9%, la 92,2 miliarde de euro, iar avansul s-a plasat la 7% in conditiile eliminarii fluctuatiilor cursului valutar. Vanzarile Carrefour la nivel global au crescut pentru al treilea an consecutiv, reflectand imbunatatirea ofertei pentru clienti si extinderea retelei de magazine.
Carrefour, cel de-al doilea retailer la nivel mondial, opereaza in Romania o retea de 11 hipermarketuri, dintre care cinci in Bucuresti si cate unul in Ploiesti, Constanta, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca si Braila. In acest an, Carrefour are in vedere deschiderea a 6 noi magazine, in Oradea, Arad, Pitesti, Suceava, Iasi si la Bucuresti.