In Franta, principala sa piata, Carrefour a avut vanzari de 10,4 miliarde euro, in crestere cu 0,3% fata de trimestrul al doilea din 2006. Cresterea din Romania a fost superioara celor inregistrate in Grecia si Polonia, unde vanzarile companiei au avansat cu 7,9%, respectiv 23,7%.
In America Latina, vanzarile au avansat in trimestrul al doilea cu 32,5%, pana la valoarea de 2,32 miliarde euro, in timp ce in Asia au crescut cu 18,5%, pana la aproximativ 1,4 miliarde euro.
Grupul Carrefour avea in iunie, pe plan mondial, 1.102 hipermarketuri, 2.458 de supermarketuri, aproape 6.000 de magazine de tip „hard-discount” si alte peste 3.000 de magazine.
Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate in Romania depasind 220 de milioane de euro. Carrefour a realizat anul trecut, vanzari de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.
Carrefour detine in prezent patru magazine in Bucuresti si cate unul in Brasov, Ploiesti si Constanta.