Vanzarile lantului de sapte hipermarketuri, cate detine in prezent Carrefour in Romania, au avut o evolutie similara cu cele din Argentina, Columbia, China, Polonia si Grecia.
Oficialii filialei din Romania nu au precizat valoarea exacta a cresterii. „Procentul de crestere pentru Romania este confidential”, a spus Andreea Mihai, director de marketing Carrefour Romania.
Anul trecut, Carrefour Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 39% fata de 2005, atingand cifra de 609 milioane euro.
Carrefour Romania a anuntat ca va deschide in 2007 alte patru hipermarketuri in Iasi, Cluj si Bucuresti, iar in 2008 alte cinci, astfel incat isi va extinde reteaua la 16 magazine. Valoarea investitiilor pentru aceasta extindere se situeaza in jurul a 180 de milioane de euro, investitia pentru un magazin fiind de aproximativ 20 de milioane de euro.
In 2006, valoarea totala a investitiilor realizate a depasit 220 de milioane de euro.
Vanzarile Carrefour au cunoscut un trend ascendent pe plan mondial, inregistrandu-se astfel o crestere de 5,2% pentru primul trimestru al acestui an, vanzarile totale inregistrate de grup fiind de 21,5 miliarde de euro, fata de 20,5 miliarde anul trecut.