Vanzarile grupului Danone au atins nivelul de 3,67 miliarde euro, ceea ce reprezinta o crestere cu 10,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut daca se exclud efectele fuziunilor, achizitiilor si ale altor operatiuni exceptionale, a declarat grupul alimentar francez. Rezultatele sunt cu putin sub media de 3,7 miliarde euro, estimata de un grup de 11 analisti pentru Reuters.
Producatorul prajiturilor LU, al apei minerale Evian si al iaurtului Activia si-a reiterat obiectivul anual, de a beneficia de o crestere a profitului operational de 7%-10% si de o crestere de peste 10% in ceea ce priveste castigurile pe actiune.
In primul trimestru al 2007, vanzarile de lactate au crescut cu 12% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 2,155 miliarde euro, vanzarile bauturilor au crescut cu 9,1% pana la 1,012 miliarde euro, iar vanzarile de biscuiti si produse din cereale au crescut cu 4,3%, pana la 506 milioane euro.
Rezultatele Danone vin pe fondul declaratiei grupului Nestle, care a precizat ca a fost afectat de costurile tot mai ridicate ale ingredientelor, precum laptele, cerealele, cafeaua si cacao, estimand reducerea ritmului de crestere a profitului.
Vanzarile totale ale Danone au crescut cu 8,4% in Asia fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu 8% in Europa, iar pentru restul lumii cresterea a fost de 17,2%.