Oficialii companiei sustin ca aceasta crestere
s-a datorat lansarii de noi game de produse si al unor proiecte speciale cu
mare priza la public.
”Unul dintre vectorii care au contribuit la
cresterea vanzarilor l-a constituit lansarea, in prima parte a acestui an, a
noii game Aslavital Mineralactiv, bazata pe argila naturala din Muntii Padurea
Craiului si cu extract ecocertificat de goji”, se arata in comunicatul
companiei.
Pentru restul anului, Farmec mizeaza tot pe
cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se nu doar pe vanzarile de pe piata locala,
ci si pe extinderea peste hotare, prin utilizarea avantajului oferit de
prestigiul brandului Gerovital peste tot in lume.
Compania clujeana a inregistrat in 2011 o
cifra de afaceri de 110 milioane de lei (26,2 milioane de euro), in crestere cu
15,5% fata de 2010 cand afacerile companiei erau de 95,9 milioane lei (22,6
milioane euro).
In ceea ce priveste profitul de pe anul trecut, Farmec raporteaza o crestere
foarte mare, de peste 60%, ajungand astfel la 8,3 milioane de lei (1,95
milioane euro).
In 2010 profitul net al companiei era de 5,17 milioane lei (1,2
milioane euro).
Principalii producatori romani de cosmetice
sunt: Elmiplant, Gerocossen, Genmar Cosmetics, Cosmetic Plant, Ivatherm.
Citeste si: Cum au evoluat anul trecut cei mai importanti producatori de cosmetice
din Romania