Cele mai mari cresteri de vanzari, de 11,6 %, le-a inregistrat divizia de lactate, in timp ce divizia de bauturi a raportat o scadere a vanzarilor cu 2,2 %. Pe ansamblu, Danone a raportat un profit net in crestere cu peste 8% in primul semestru al anului, fata de prima jumatate a lui 2006, pana la 663 milioane de euro, iar castigul pe actiune a urcat cu 10,1% pana la 1,38 euro in aceeasi perioada.
„In contextul noilor masuri strategice pe care le-am anuntat, aceste rezultate ne plaseaza pe o pozitie puternica, in conditiile in care Danone intra intr-o noua faza de dezvoltare. Grupul se va concentra pe produse sanatoase, pe un profil extins la nivel international si pe o crestere puternica”, a declarat, intr-un comunicat, Franck Riboud, presedintele si directorul general al grupului.
Cele mai mari vanzari ale Danone au fost inregistrate in America Latina, pe segmentul lactate, in crestere cu 20%, datorita evolutiei pozitive din Argentina si din Brazilia si castigarii unor cote de piata importante in Mexic.
O crestere de 10% a vanzarilor a fost inregistrata si in America de Nord, dupa lansarea cu succes a marcii Actimel in tarile din regiune si urmare a reorientarii portofoliului catre produsele imbogatite cu probiotice, mai informeaza compania.
In Europa, vanzarile au crescut puternic in Rusia, Spania si Polonia, dar au stagnat in Franta.