Cresterea trimestriala, de 6,1%, a companiei britanico-olandeze Unilever, care produce sapunul Dove, maioneza Hellmann’s si supele Knorr, a depasit previziunile analistilor, situate intre 4,0% si 5,6%, cu o medie de 5,1%.
Cresterea anuala a atins in 2007 un nivel de 5,5%, potrivit NewsIn.
Patrick Cescau, directorul executiv al grupului, a declarat ca al patrulea trimestru a incheiat in forta un an cu o activitate buna, acesta fiind al treilea an in care cresterea vanzarilor s-a accelerat.
„Prin urmare, ramanem increzatori ca ne vom atinge obiectivele pentru 2010, de a avea o marja operativa cu un exces de 15% si sa avem o crestere consistenta si competitiva pe parcurs”, a declarat Cescau.
„In 2008, estimam o crestere a vanzarilor de baza spre limita superioara a marjei de 3-5% si o imbunatatire a acestor margini operationale”, a adaugat acesta.
Grupul, detinator a peste 400 de branduri, a anuntat ca vrea sa rascumpere in 2008 actiuni in valoare de cel putin 1,5 miliarde euro.
Unilever coordoneaza de la Bucuresti regiunea Europei Centrale si de Sud, formata din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Macedonia, Bosnia-Hertegovina si Republica Moldova . Cifra de afaceri a companiei a fost in 2006 de 178 milioane euro.