Metro Group a confirmat estimarile pentru 2007, cand se asteapta o crestere a vanzarilor de 8-9%, pana la aproximativ 65 de miliarde euro, si o crestere a profitului EBIT (inainte de plata dobanzilor si taxelor) de 6-8% fata de 2006, cand s-a inregistrat o valoare de 1,91 miliarde euro.
Cea mai mare crestere a vanzarilor s-a inregistrat in Asia si Africa – 24,9%. In Europa de Est, vanzarile au crescut cu 22,6%, iar in Europa de Vest s-a inregistrat o crestere de 7,8% in perioada ianuarie-martie 2007.
Profitul EBIT al Metro Group a fost de 123 milioane euro, in scadere cu 11% fata de primul trimestru din 2006 (138 milioane euro), acest rezultat fiind efectul cheltuielilor de 15 milioane de euro pe care compania le-a facut pentru integrarea lantului de hipermarketuri Wal-Mart.
In primul trimestru din 2007, vanzarile Metro Cash & Carry au crescut cu 5,1% pana la 7 miliarde de euro, cele mai bune rezultate fiind obtinute in Europa de Est si in Asia. Profitul EBIT al acestei divizii a fost de 102 milioane euro, in crestere cu 12,8% fata de perioada similara a anului trecut.
Toate celelalte divizii ale grupului german, hipermarketurile Real si supermarketurile Extra, divizia de produse electronice Media Markt and Saturn si divizia de magazine Galeria Kaufhof, au inregistat cresteri ale vanzarilor in primul trimestru din 2007.
In 2006, vanzarile Metro Group au atins valoarea de 60 de miliarde de euro. In prezent, grupul german detine 2.400 de unitati in 30 de tari si are 270.000 de angajati.