- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Vanzarile Milka au urcat cu 30% in prima parte a anului

16 Apr, 14:22 • Redactia DailyBusiness
Produsele marcii Milka au inregistrat cresteri ale vanzarilor cu 30% in primele luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara a anului trecut, acelasi ritm de crestere fiind inregistrat si in anul 2006 fata de anul anterior, a declarat Doina Cavache, Corporate Affairs Manager in cadrul companiei Kraft Foods Romania.
Vanzarile Milka au urcat cu 30% in prima parte a anului

Conform datelor AC Nielsen, in Romania, Milka este marca de ciocolata cu cea mai rapida crestere a cotei de piata valorice raportat atat la nivelul intregii piete de ciocolata, cat si la segmentul de tablete.

Cifra de afaceri realizata in 2005 de Kraft Foods Romania a fost de 96 de milioane de euro, iar in 2006 cifra de afaceri a crescut cu 10%.

In 2005, compania a vandut aproximativ 10.000 de tone de ciocolata, cel mai vandut brand fiind Poiana. Piata de ciocolata a fost estimata in 2005 la aproximativ 50.000 de tone si include atat tabletele, cat si batoanele de ciocolata.

Compania si-a mentinut trendul accendent pe piata de ciocolata si in 2006, cand, potrivit declaratiilor oficialilor Kraft Romania, sondajele aratau ca peste 80% din populatia Romaniei considera Milka o marca de calitate.

In cei 12 ani de la intrarea pe piata romaneasca, Kraft a investit aproximativ 30 milioane de dolari in unitatile de productie de la Brasov.

Kraft a intrat pe piata romaneasca in 1994, cand a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Fabricii de Produse Zaharoase „Poiana” SA din Brasov.