Conform datelor AC Nielsen, in Romania, Milka este marca de ciocolata cu cea mai rapida crestere a cotei de piata valorice raportat atat la nivelul intregii piete de ciocolata, cat si la segmentul de tablete.
Cifra de afaceri realizata in 2005 de Kraft Foods Romania a fost de 96 de milioane de euro, iar in 2006 cifra de afaceri a crescut cu 10%.
In 2005, compania a vandut aproximativ 10.000 de tone de ciocolata, cel mai vandut brand fiind Poiana. Piata de ciocolata a fost estimata in 2005 la aproximativ 50.000 de tone si include atat tabletele, cat si batoanele de ciocolata.
Compania si-a mentinut trendul accendent pe piata de ciocolata si in 2006, cand, potrivit declaratiilor oficialilor Kraft Romania, sondajele aratau ca peste 80% din populatia Romaniei considera Milka o marca de calitate.
In cei 12 ani de la intrarea pe piata romaneasca, Kraft a investit aproximativ 30 milioane de dolari in unitatile de productie de la Brasov.
Kraft a intrat pe piata romaneasca in 1994, cand a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Fabricii de Produse Zaharoase „Poiana” SA din Brasov.