Cresterea vanzarilor de combustibil se datoreaza dezvoltarii retelei de distributie, prin achizitionarea a 58 de statii apartinand Shell Romania, si a cresterii cererii de combustibil.
In urma extinderii lantului de benzinarii, cota de piata a MOL pe segmentul de retail din Romania, pentru primele trei trimestre din 2006, a crescut cu 14%.
Veniturile obtinute din vanzarile adiacente distributiei de combustibil din statiile de pompare din Romania au crescut cu 33,5%, comparativ cu primele trei trimestre din 2005, fiind impulsionate tot de marirea numarului de benzinarii.
La 30 septembrie 2006, reteaua de distributie MOL din Romania numara 139 de statii, dintr-un total de 795 de statii de pompare ale grupului, din 8 tari europene.
Grupul MOL a anuntat un profit net pe primele trei trimestre de aproape 307 miliarde de forinti (circa 1,1 mld. euro), in crestere cu 59% fata de aceeasi perioada din 2005, conform raportului financiar preliminar al companiei.
Potrivit lui Zsolt Hernani, CEO si presedinte al MOL, rezultatele financiare pozitive obtinute pe toate segmentele de activitate se datoreaza intrarii grupului pe noi zone de exploatare din Rusia si Pakistan si cresterii semnificative a cererii de combustibil din Ungaria si Slovacia.
Cresterea profitului a fost sustinuta si de rezultatele foarte bune pe trimestrul al treilea, cand profitul net a ajuns la aproape 120 miliarde forinti (430 milioane euro), in crestere cu 112% fata de aceeasi perioada din 2005.
Profitul operational pe trimestrul trei a fost de aproape 95 miliarde forinti (341 milioane euro), cu 36% mai mult decat in acelasi trimestrul din 2005, iar profitul operational pe primele trei trimestre a fost de 352 miliarde forinti (1,2 mld. euro), in crestere cu 47% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.