Majorarea vanzarilor a intervenit pe fondul diversificarii gamei de produse, precum si a eficientizarii costurilor percepute la comercializarea acestora, a anuntat marti compania.
„In primele noua luni ale anului 2007, volumul vanzarilor pentru produsele de hartie a depasit 600.000 de bucati si pachete, pe fondul cresterii numarului de solicitari venite din partea sectorului HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele – n.r.) si real estate”, au precizat reprezentantii Paper Plus pentru DailyBusiness.
Dezvoltarea companiei a fost sustinuta si de lansarea primei marci romanesti de hartie, Paper Stoc, precum si a brandurilor internationale Lotus si Lotus Professional, care apartin companiei Georgia Pacific, pentru care Paper Plus este partener oficial pe piata din Romania.
Potrivit datelor oficialilor Paper Plus, in prezent produsele din hartie cumuleaza o valoare de peste 80% din totalul vanzarilor realizate de companie in primele noua luni, 26% dintre acestea reprezentand valoarea inregistrata doar pentru vanzarile Paper Stoc. Ponderea produselor din hartie este urmata de vanzarile inregistrate pentru dispensere, care contribuie la valoarea totala a vanzarilor realizate de Paper Plus cu un procent de aproximativ 11%.
Compania Paper Plus a estimat pentru 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 2,3 milioane de euro, dublu fata de valoarea inregistrata in 2006, 1,2 milioane de euro.
Pentru 2008, Paper Plus si-a bugetat o cifra de afaceri de 3 milioane de euro, in crestere cu peste 30% fata de anul in curs, pe fondul dublarii cererilor venite din partea segmentului de real estate si HoReCa.
Infiintata in 2002, compania Paper Plus activeaza pe piata romaneasca a ofertantilor de solutii profesionale AfH (Away from Home) pentru igiena. Paper Plus comercializeaza produsele AfH precum role de hartie, prosoape de hartie, servetele, dispensere si suporturi industriale pentru hartie.
Paper Plus ofera, de asemenea, service-ul dispenserelor si al suporturilor de hartie. Produsele Paper Plus sunt prezente in principalele centre urbane ale tarii, precum Arad, Brasov, Bucuresti, Cluj, Craiova, Iasi, Ploiesti si Timisoara.
In prezent, Paper Plus detine 15% din piata prosoapelor pliate si 10% din piata de hartie igienica profesionala, fiind unul dintre cei mai importanti jucatori care ofera solutii Away from Home (AFH), de pe piata romaneasca. Principalii competitori ai Paper Plus sunt Hollman, CWS, CPN.