Venitul Pernod a urcat la 2 miliarde de euro in cel de-al doilea trimestru fiscal incheiat in decembrie, potrivit oficialilor companiei.
Veniturile din primele sase luni au inregistrat o crestere de 7,3% ajungand la 3,5 miliarde de euro, mai mult decat cifra de 3,4 miliarde estimata de analisti, relateaza Bloomberg.
Ca urmare a acestei cresteri Penod se asteapta ca vanzarile la sfarsitul anului fiscal sa creasca cu mai mult de 6%.
„Toate regiunile au inregistrat cresteri in ceea ce priveste vanzarile, incluzand Franta”, a declarat Pierre Pringuet, managerul Pernod, adaugand ca „toate brandurile Allied Domecq sunt acum perfect integrate asa ca ne putem concentra pe marketing si vanzari”.
Achizitia Allied din 2005 a dublat volumul de vanzari al Pernod si a contribuit la o crestere a actiunilor companiei cu 40%.
Pernod a inceput o campanie de revigorare a brandurilor la nivel global, cum ar fi ginul Beafeater, intrat in portofoliul Pernod o data cu achizitionarea Allied Domecq in 2005.
Pernod tinteste sa-si sporeasca venitul pe piata din SUA unde cererea pentru bauturi spirtoase precum whiskey, vodca si rom este in crestere. In prezent, pe acest segment Pernod se afla pe locul cinci in SUA.
Compania doreste sa achizitioneze branduri de tequila si vodca pentru a-si atinge obiectivul pe piata americana. Analistii sunt de parere ca Pernod va face o oferta producatorului Absolut Vodka, detinut de compania suedeza Vin & Spirit AB.
Pernod Ricard negociaza achizitionarea Stolichnaya vodca, o marca cu vanzari in crestere in SUA, de la producatorul rus SPI Group.