Potrivit acestor date, vanzarile Terapia au fost de circa 75 de milioane de euro, in conditiile in care, in 2005, compania a raportat o cifra de afaceri de 50,5 milioane de euro, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finante.
La sfarsitul lui martie 2006 Ranbaxy a cumparat compania farmaceutica Terapia Cluj cu 270 mil. euro, aceasta fiind cea mai mare tranzactie de pe piata produselor farmaceutice din Romania.
Unificarea operatiunilor comerciale ale celor doua companii, Ranbaxy si Terapia, a fost finalizata in decursul anului si numarul de angajati s-a dublat. Indienii prognozeaza o crestere puternica si in urmatorii ani, bazata pe un marketing mai puternic si completarea portofoliului cu produse noi.
Reprezentantii Ranbaxy considera ca Terapia este un punct strategic pentru dezvoltarea companiei atat pe piata UE cat si pe cea est- europeana.
In 2006 Ranbaxy a inregistrat o crestere cu 17% a vanzarilor, acestea ajungand la 1,34 miliarde de dolari (peste 1 mld. euro), iar profitul net al companiei a atins 117 milioane de dolari (89 mil. euro) o crestere de 97%.
Cresterea vanzarilor a fost alimentata in principal de pietele din SUA si din tarile BRICS ( Brazilia, Rusia, India, China si Africa de Sud). Impreuna aceste doua piete au acoperint in proportie de 65% vanzarile Ranbaxy in 2006, ajungand la 869 de milioane de dolari (663 mil. euro), o crestere de 25 de procente comparativ cu 2005.
In cel de-al patrulea trimestru al anului, vanzarile companiei au crescut cu 22% ajungand la 381 milioane de dolari (290 mil. euro), profitul net al companiei in aceeasi perioada fiind de 41 de milioane de dolari (31,3 mil. euro), in crestere cu 167%.