Mezelurile și
conservele din gama „Moldova în Bucate” vor fi listate în peste
200 de magazine de proximitate, în primele patru luni ale anului
2016.
Alegerea partenerilor tradiționali are la bază considerente
strategice legate de volum de vânzări și eficiență operațională.
„Până la finalul
anului ne propunem să fim prezenți în aproximativ 500 de magazine
reprezentative la nivelul Capitalei. Am selectat atent portofoliul de
produse ce va fi distribuit în București, pe baza unor cercetări
de piață ce au luat în considerare atât specificul
consumatorului, cât și nevoile retailerilor”, a declarat
Vlad Ciuburciu, Director de Marketing Vascar.
La
finalul anului trecut, Vascar a lansat gama completă de mezeluri
„Moldova în Bucate” ce cuprinde produse preparate după rețete
tradiționale moldovenești și cu condimente naturale.
Vascar a înregistrat
la finalul anului 2015 o cotă de piață de 3% în categoria
mezelurilor, 4% în categoria pateu și 6,4% în categoria de mâncare
și carne la conservă.
Cu peste 30 de ani
de experiență și o cifră de afaceri de aproape 61,2 de milioane
de lei în 2015, Vascar este unul dintre principalii producători de
preparate din carne din România.
Vascar procesează
și comercializează preparate din carne, pateuri, conserve din carne
și mâncăruri la cutie sub mărcile Vascar și Moldova în Bucate.
Pentru Vascar
lucrează mai mult de 300 de angajați, iar compania deține o
fabrică de procesare și 20 magazine proprii în regiunea Moldovei.
O parte din produsele Vascar și Moldova în Bucate sunt distribuite
la nivel național, în hipermarket-uri.
Vascar este o
companie care produce preparate „marcă proprie” pentru Kaufland,
Carrefour, Mega Image și Lidl.
Compania Vascar a
fost înființată în 1984 la Vaslui.