Peste jumatate (54%)
din cresterea totala a veniturilor a fost realizata prin achizitia de
noi clienti si valorificarea portofoliului existent din segmentul
comertului online. Noi produse, precum Express Box, un serviciu de
livrari de pana la cinci sau zece kilograme cu ambalaj gratuit, au
asigurat o crestere de 5% pe segmentul clientilor mici si mijlocii
care platesc numerar.
Gian Sharp, CEO
Cargus, a mentionat ca primele doua luni ale anului 2014 ofera noi
perspective pozitive. Volumul livrarilor efectuate de Cargus a
crescut cu 54% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, in
special datorita unei cresteri de 90% a livrarilor pentru sectorul de
comert electronic, dar si printr-o crestere de 37% a volumelor din
segmentul B2B.
Cargus a fost
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/dhl-vinde-compania-de-curierat-intern-cargus-82178/]achizitionata
in 2012[/url] de Abris Capital Partners, unul dintre cele mai
importante fonduri mid-market de private equity, si
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/cargus-face-investitii-de-4-mil-euro-in-acest-an-89536/]a
facut investitii[/url] in flota si infrastructura de aproximativ 4
milioane de euro in 2013.
Cargus are peste
1.500 de angajati si o flota de peste 900 de vehicule de curierat.
Pe piata locala de
curierat mai activeaza companii precum DPD, Fan Curier, Fastius
Curier sau Sameday Courier.