In acelasi an
financiar vanzarile consolidate au atins suma 3,2 miliarde de euro, in crestere
cu 6,2% fata de anul fiscal anterior.
Compania, inclusa
in cadrul indicelui bursier S-Dax, si-a atins astfel estimarile in ceea ce
priveste vanzarile si veniturile. Acest lucru este valabil in special pentru
magazinele din Germania, care au consemnat o crestere peste ritmul inregistrat
la nivelul intregului sector, extinzandu-si cota de piata de la 8,8%, la 9,2%.
Veniturile operationale
ale subgrupului Hornbach Baumarkt AG din cele 134 de
magazine prezente in 9 tari au ajuns la 128,4 milioane de euro, in crestere cu 7,8% fata
de perioada precedenta.
Hornbach Baustoff
Union, unul dintre cele trei subgrupuri ale companiei, care in acest moment
opereaza 24 de magazine de constructii in sud-vestul Germaniei, si-a majorat veniturile
operationale cu 16,5%, la 3,8 milioane de euro.
Situate la 39 de
milioane de euro, veniturile operationale ale subgrupului Hornbach Immobilien
AG au depasit usor cifra de anul trecut.
Grupul si-a
majorat investitiile cu 50 de milioane de euro in anul financiar mentionat, la
162,9 milioane de euro, in acelasi timp imbunatatind si structura capitalului. Rata capitalizarii la nivel de grup a
crescut de la 43,1% la 45,9%.