ING Bank anunță schimbări importante pentru toți clienții! Banca a anunțat de curând lansarea unei noi secțiuni în aplicația Home Bank. Această măsură a fost luată după ce banca s-a confruntat cu mai multe încercări de fraudare a conturilor clienților, de către hackeri, conform Bugetul.ro.
Mihaela Bîtu, directorul ING Bank, le transmite tuturor clienților că, începând din acest moment, operațiunilor se vor putea desfășura în cea mai mare siguranță, direct din aplicația Home’Bank. Astfel, clienții pot bloca acum toate operațiunile nedorite.
ING Bank a anunțat că pentru siguranța clienților a fost lansată o nouă secțiune denumită „Permisiuni”, direct în Home’Bank. Astfel, oamenii vor avea posibilitatea de a dezactiva complet tipurile de tranzacții cu cardul pe care nu le folosesc.
„În ING, oferim clienților noștri soluții relevante pentru a-și administra cardurile într-un mod cât mai simplu și intuitiv, dar și pentru a diminua cât mai mult riscurile de fraudă și a-i ajuta să își protejeze conturile bancare.
Cu secțiunea Permisiuni, am creat un strat suplimentar de siguranță pe care clienții îl pot folosi proactiv pentru cardurile lor. Tot ce trebuie să facă este să intre în Home’Bank și să își dezactiveze singuri acele tipuri de tranzacții cu potențial de risc, pe care știu că nu obișnuiesc să le facă.
De exemplu, dacă nu vor să cumpere criptomonede cu cardul ING, filtrul va funcționa automat și va bloca toate plățile către comercianți de criptomonede.
Sau, dacă fac des plăți pe internet, pot folosi un card virtual special pentru cumpărăturile online, atașat unui cont secundar în care mută strict cât au nevoie, ceea ce înseamnă că pe contul principal ar putea bloca tranzacțiile online.”, a declarat Alexandra Toabeș, Customer Journey Expert, divizia Carduri, în cadrul ING Bank România.
Citește și: Dispar cardurile bancare? Un nou sistem de plăți va fi lansat pe 2 iulie
Banca ING a mai spus că noile tipuri de permisiuni pot fi accesate cu ușurință din Home’Bank, accesând secțiunea Produse și Servicii-> Cardurile ING-> Selectează cardul dorit-> Limite și Permisiuni Card, dar și din meniul Mai multe-> Servicii și setări -> Limite și permisiuni card.
Vor putea fi dezactivate diferite tranzacții și operațiuni pentru fiecare card pe care clienții îl dețin la ING Bank, iar în cazul în care se răzgândesc, operațiunile care au fost blocate vor putea fi reactivate tot din aplicație.
„Odată ce obțin acces la fondurile victimei, o metodă preferată a fraudatorilor este să direcționeze sumele, prin intermediul cardului, către portofele electronice de criptomonede, efectuând tranzacții pentru investiții în criptomonede sau de tip transfer, pentru a se pierde urma banilor.
Frecvent, preferă să realizeze plăți la comercianți din afara Uniunii Europene, cu mai puține reglementări, pentru a reduce șansele ca banii victimelor să fie recuperați. Recomandăm clienților să fie extrem de vigilenți când vine vorba de datele lor personale și bancare. Totodată, le recomandăm să își dezactiveze din Home’Bank acele operațiuni pe care știu că nu le efectuează.
Și, pentru un plus de siguranță, pentru că e sezonul vacanțelor, să folosească un card virtual, pentru că indiferent ce s-ar întâmpla, un fraudator nu va putea niciodată să cheltuiască mai mult decât găsesc în contul secundar.” , a spus Raluca Voicu, Manager Issuer and Acquirer Fraud Investigations, în cadrul ING Bank România.
Vezi și: Alertă pentru toți românii care au carduri la ING. Avertismentul a ajuns prin mesaj