”Anul acesta
vanzarile din IKA au reprezentat aproximativ 45%, iar comertul
traditional a contribuit cu aproximativ 55% la realizarea cifrei de
afaceri Vincon”, au mai spus oficialii companiei.
Mai mult Vincon isi
propune sa dezvolte segmentul Horeca, estimand ca in 2013, acest
segment va contribui cu o pondere de 5% din cifra de afaceri a
companiei. Astfel ca au lansat gama Ambrosio, prima din categoria de vinuri super premium a
companiei pe segmentul Horeca.
”Desi in 2013,
Horeca va detine un procent mic in cifra de afaceri, sunt sigura ca
aceasta categorie va avea o importanta din ce in ce mai mare in
evolutia companiei”, declara Luchi Georgescu, Presedinte Vincon
Romania.
Comapania estimeaza,
pentru perioada 2013-2014, o investitie de aproximativ 3 milioane
euro, in construirea unui Centru de Vinificatie la Husi, pentru
vinuri premium si super premium, obtinute din soiurile ajunse la
maturitate deplina.
Vincon mai are in
plan si construirea unui sistem de fertilizare si a unui bazin de
retentie a apei in valoare de peste 600.000 euro.
Piata vinului in
Romania a ajuns anul trecut la 350 de milioane de euro, in crestere
cu peste 10% fata de anul precedent, o majorare justificata de
cresterea veniturilor principalilor jucatori de top din acest
domeniu, top in care Vincon se afla la finele anului trecut pe locul
4 dupa Murfatlar, Cotnari, Jidvei.