„Pentru 2009, anul in care Vincon Vrancea aniverseaza 60 de ani de la infiintare, ne-am propus, din punctul de vedere al cifrei de afaceri, sa depasim pragul celor 40 milioane de euro, cu o crestere cuprinsa intre 10% si 15%, in functie de gravitatea crizei financiare instalata in intreaga lume”, se precizeaza in comunicatul companiei.
Vincon Vrancea a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 36,8 milioane euro, in crestere cu 21%, fata de anul anterior, atingand astfel obiectivul propus la inceputul anului 2008, conform reprezentantilor companiei.
Compania detine in acest moment peste 2.150 ha de vita de vie in regiuni vini-viticole cu renume, precum Odobesti, Cotesti, Panciu, Husi, Chirnogeni si are o rezerva de distilat de vin cu capacitatea de 1,5 milioane de litri, cel mai vechi vinars avand varsta de 31 de ani.
In prezent, portofoliul Vincon Vrancea cuprinde peste 120 de produse, brandurile din portofoliul companiei cu cele mai mari vanzari fiind Beciul Domnesc, 7 Pacate, Vita Romaneasca, Casa Vrancea precum si vinarsurile (Miorita si Jad), dar si noua gama Levant.
Din anul 2000 si pana in prezent, pentru a putea implementa strategiile de dezvoltare asumate, in afara aporturilor de capital aduse, Vincon Vrancea a reinvestit profitul in proportie de 100% ajungand astfel ca pana in prezent a realizat investitii de peste 25 milioane euro. Aproximativ 8% din aceasta suma a provenit din programele Sapard (3 milioane euro).
Compania activeaza pe o piata estimata in 2008 la 500 milioane euro, iar principalii sai concurenti sunt Murfatlar, Cotnari si Jidvei, potrivit datelor furnizate de compania de cercetare de piata MEMRB.