Reteaua de magazine Vinexpert, prezenta prin trei magazine in capitala, s-a extins anul trecut si in Brasov, unde s-a deschis o noua unitate cu o investitie de 50.000 de euro.
Compania opereaza si un magazin online, Evinoteca.ro, lansat in decembrie anul trecut. Magazinul Evinoteca.ro necesita costuri lunare de 2.000 de euro si se estimeaza ca anul acesta veniturile din vanzari online vor reprezenta circa 5-10% din cifra de afaceri a companiei, conform lui Paduraru.
Oficialii companiei au mai anuntat ca Vinexpert si portalul Vinul.ro au incheiat saptamana aceasta un parteneriat pentru promovarea in comun a vinurilor de calitate.
Actiunile pe care le va presupune acest acord sunt editarea de publicatii, brosuri informative, organizarea de evenimente gastronomice, prezentari, intalniri si degustari si promovarea turismului viticol.
Vinexpert se implica in acest parteneriat prin magazinul sau online Evinoteca.ro.
Printre obiectivele parteneriatului se numara contributia la „educarea publicului romanesc in materie de vinuri”, conform lui Catalin Paduraru.