„Proiectul a fost demarat prin implementarea solutiei in cateva sedii cheie Volksbank Romania si intr-un sediu din Cipru. Pentru aceste sedii, mutarea catre telefonia IP a permis o reducere cu aproximativ 40% a costurilor operationale aferente comunicatiilor. Solutia a fost conceputa, modelata si implementata de echipa Crescendo (casa de solutii IT&C – n.r.), impreuna cu specialistii bancii. Intregul proiect a necesitat un buget total de pana la 100.000 de euro”, a declarat Daniel Oana, CIO Volksbank.
Apelurile interne intre sediul central si sucursale, sau intre sucursale, se efectueaza prin reteaua IP, neexistand costuri pentru transferul prin retele externe, iar pentru apelurile ce se efectueaza prin transferul in afara retelei, rutarea apelurilor determina o scadere a costurilor aferente, conform Crescendo.
Cifra de afaceri Crescendo atins, in 2008, o valoare de 18,163 milioane euro. Ponderea serviciilor in totalul veniturilor a fost de peste 50%, cu o crestere semnificativa pe zona serviciilor de integrare.