Pentru toate aceste servicii, banca percepe un comision lunar unic. Costurile sunt cu pana la 75% mai reduse fata de cele aferente contractarii separate a fiecarui serviciu, conform bancii.
„Segmentul IMM-urilor a devenit unul strategic pentru Volksbank odata cu adoptarea noii strategii pentru 2010-2015”, a declarat Lucian Cojocaru, Vicepresedinte Volksbank Romania.
Conceptul umbrela „Afaceri prin Internet Banking” destinat operatiunilor curente ale IMM-urilor ofera patru optiuni – S, M, L, XL – adaptate volumului de activitate al clientilor si implicit numarului de operatiuni bancare. De asemenea, Volksbank ofera clientilor posibilitatea de a verifica modul in care partenerii de afaceri isi respecta termenele de plata aferente cecurilor si biletelor la ordin, optiunile incluzand si interogari gratuite ale CIP (Centrala Incidentelor de Plata) administrata de BNR.
Volksbank a intrat pe piata din Romania in 2000. In prezent, Volksbank Romania este una din cele mai mari zece banci de pe piata locala, cu active de 4,7 miliarde de euro si o retea de 135 de unitati.
Incepand din 2010, strategia bancii s-a modificat, iar Volksbank Romania este in curs de repozitionare ca banca universala, care acorda egala atentie activitatilor de economisire, cat si celor de creditare si se adreseaza atat clientilor companiei, cat si clientilor persoane fizice. Incepand din octombrie 2011, controlul asupra Volksbank Romania a fost transferat catre vehiculul VBI Beteiligungs GmbH, in contextul vanzarii diviziei Volksbank International, fara subsidiara din Romania, catre Sberbank, din Rusia.