Acesta a declarat ca in 2008, Ursus a avut cea mai mare crestere organica de pe piata de profil.
Compania a inregistrat anul trecut o crestere de peste 10% a volumului de vanzari, peste ritmul pietei, in conditiile in care intreaga piata a inregistrat un avans de 4% fata de 2007. In ceea ce priveste valoarea, piata s-a majorat cu peste 10%, pana la 1,6 miliarde euro.
Weber a declarat totodata ca Ursus a inregistrat in 2008 cea mai mare crestere organica din piata, bazata deci pe investitii in capacitatile proprii de productie si in brandurile proprii.
El a adaugat ca Ursus a apelat la aceasta modalitate spre deosebire de alti competitori, care au preferat extinderea prin achizitii. Acesta a fost cazul Heineken, companie care anul trecut a finalizat cumpararea Bere Mures.
Ursus si-a crescut cota de piata in 2008, a spus Weber. Acesta nu a precizat insa pana la ce nivel.
Brandurile companiei au condus in februarie 2009 topurile la vanzari la categoriile mainstream si premium, prin marcile Timisoreana (care detine o cota de piata de 15% la categoria mainstream) si Ursus (cu o cota de 35% la categoria premium), potrivit datelor companiei de consultanta de piata MEMRB.
Ursus a finalizat recent investitiile de 42 de milioane de euro in fabrica de la Buzau, in urma carora capacitatea de productie a crescut de la 1,9 milioane de hectolitri la peste 2,5 milioane de hl.