„Consumatorii
asociaza Black Friday cu preturi bune, fapt care elimina
impulsul de a compara preturile”, explica Rob Docters,
consultant pe probleme de preturi la McKinsey & Co.
Astfel, retailerii se bazeaza pe
prejudecatile consumatorilor legate de Black Friday, pariind ca
clientul va presupune oricum ca preturile care ii sunt prezentate
sunt cele mai avantajose din an.
„Cu ocazia fiecarei Black Friday,
retailerii ii ademenesc pe consumatori sa astepte la cozi in orele
reci ale diminetii, cu promisiunea unor oferte valabile o singura zi,
care nu pot fi intrecute. in fiecare an, consumatorii se intreaba
«Oare merita?». Se pare ca raspunsul este de multe ori «nu»”,
noteaza Wall Street Journal in urma unei analize a celor
mai mediatizate oferte, scrie Mediafax.
Studiul releva ca multe dintre cele mai
intens promovate oferte de Black Friday se refera la produse care au
putut fi cumparate la preturi mai mici in anumite perioade din an,
uneori chiar de la acelasi retailer.