Compania va lansa anul acesta servicii pentru cartele, cum ar fi – voice mail in contul cartelei, call forwarding, dupa ce au lansat de curand cartele pentru Statele Unite sau cartele pentru comunicatiile arabe.
„Cele mai mari volume de vanzari inregistram la cartelele „Easy Comm Standard”, acestea fiind urmate de cartelele „Practik”, pentru nisa de piata „Statele Unite si EU”, iar creditul este exprimat in lei”, a declarat Popescu pentru NewsIn.
Potrivit directorului, cartelele care inregistreaza cel mai mare volum de vanzari sunt cele de 5 dolari, acest volum realizandu-se datorita prezentei in toate retelele de benzinarii. Easy Comm ofera mai multe valori pentru produsele sale: credit in valoare de 3 dolari, 5 dolari, 10 dolari, 20 dolari, 50 dolari, 100 dolari.
Potrivit datelor furnizate de Easy Comm, veniturile totale ale pietei generate de vanzarea de cartele preplatite pentru convorbiri internationale a fost anul trecut de aproximativ 2,64 milioane de euro. „Pentru anul curent se preconizeaza un volum cu aproximativ 20% mai mic”, a mai spus Popescu.
Easy Comm detine o cota de piata de aproximativ 21,62% pe piata cartelelor preplatite pentru convorbiri nationale, potrivit estimarilor companiei.
Easy Comm este o companie romano-canadiana si are ca principal obiect de activitate oferirea de servicii de telecomunicatii.
Cifra de afaceri pentru anul 2005 a fost de circa doua milioane de euro.