- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Activision a contractat TBWA pentru \”cel mai mare eveniment de lansare din istoria entertainmentului\”

18 Jun, 11:27 • Redactia DailyBusiness
Activision-Blizzard, gigantul producator de jocuri video a apelat la serviciile creative ale agentiei TBWA/Chiat/Day, din Los Angeles, pentru a gestiona marketarea celui mai nou joc pe care il va lansa in noiembrie, "Call of Duty: Modern Warfare 2", scrie presa internationala.
Activision a contractat TBWA pentru \cel mai mare eveniment de lansare din istoria entertainmentului\

Activision a cerut TBWA sa se asigure ca jocul – care va intra pe piata in noiembrie – va avea parte de cea mai spectaculoasa lansare din istoria entertainmentului, mai mare decat orice lansare de film, joc sau orice alt eveniment care tine de industria divertismentului.

TBWA a primit contul de lansare a „Call of Duty: Modern Warfare” dupa o licitatie discreta.

Activision-Blizzard, care mai are in portofoliu jocuri ca „Guitar Hero” si „World of Warcraft,” vrea sa depaseasca recordurile de vanzari inregistrate de jocuri video ca „Grand Theft Auto” sau pelicule blockbuster ca „Dark Knight.”

Urmărește Daily Business pe Google News