Vanzarile din perioada iunie-august 2007 au fost de 851,7 milioane de dolari, cu 41% mai mult fata perioada similara din 2006, cand vanzarile au insumat 602,2 milioane de dolari.
Dupa aceste rezultate, pe care executivii le-au numit „extraordinare” oficialii producatorului software anunta sa mentina rata de crestere pe masura ce lanseaza noi produse.
„A fost un trimestru extraordinar. Consideram ca vom pastra rata de crestere pentru multi ani de acum incolo”, a spus Shantanu Narayen, presedintele Adobe.
Conducerea companiei estimeaza, pentru urmatorul trimestru, incasari intre 860 si 890 milioane de dolari, ceea ce ar fi un nou record pentru companie.
In iunie, Adobe a facuta public noul Visual Communicator, soft destinat productiei de videoclipuri. In iulie, compania a lansat produsele Premium si Master Collection pentru softul Creative Suite 3, pe care compania l-a lansat in aprilie.
Adobe ofera 6 versiuni ale produsului Creative Suite 3, la preturi cuprinse intre 1.599 si 2.499 dolari.
„Adobe se va extinde in afara nisei de baza, care targeteaza fotografi, videografi si web-designeri”, a spus Bruce Chizen, directorul executiv al companiei. El a aratat ca produsul „Photoshop Extended” vizeaza clienti din domenii medicale, cum ar fi stomatologia.
Adobe Systems au vandut in Europa produse in valoare de 281,5 mil. $, sau 33% din veniturile totale inregistrate de companie.
„Chiar daca economia din SUA ar putea sa treaca pe un ritm descendent, Adobe Systemes, prin vanzarile mari din Europa, este asigurata”, a sustinut Chizen.