Profitul net al
companiei a crescut anul trecut la 320.003 lei, de la 123. 718 lei in
2011, conform datelor publicate pe Ministerul de Finante.
“Am vazut perioada de criza ca o
provocare de a ne folosi si mai mult inteligenta si imaginatia pentru
a depasi prin gestionarea eficienta a resurselor ce altii au
incearcat sa depaseasca prin reduceri de personal sau reduceri
salariale. Am refuzat sa aplicam metoda clasica de reducere a
costurilor prin injumatatirea personalului si eventual dublarea
volumului de munca pentru cei ramasi, in aceleasi pachet salarial sau
chiar mai mic”, au declarat reprezentantii Cel.ro.
“CEL.ro a facut angajari pe tot
parcursul crizei economice si continua sa o faca. Am redus
cheltuielile prin optimizarea proceselor in cadrul firmei, motiv
pentru care, in loc sa ne incarcam echipa cu task-uri suplimentare
care pot fi automatizate, am crescut implicarea calculatoarelor in
activitatea firmei, acestea putand lucra 24 din 24 fara sa impuna
mariri de salariu sau alte cheltuieli suplimentare”, au adaugat
acestia.
Potrivit datelor de la Ministerul
Finantelor, Corsar Online avea 50 de angajati anul
trecut, fata de 35 in 2011.
Un alt factor care a
contribuit la dinamica cifrei de afaceri a fost preluarea domeniului
de internet al magazinului online detinut de Depozitului de
Calculatoare, DC-Shop.ro, in ianuarie 2012. Datorita recunoasterii pe
care o are in piata, acesta a putut sa aduca un numar destul de
important de clienti cu un efort minim de promovare si fara alte
costuri suplimentare, platforma tehnica folosita de DC-Shop fiind
aceeasi cu cea pentru Cel.ro.
Cel.ro a fost
infiintat in anul 2004. Oferta magazinului online cuprinde produse
din categorii precum laptop-uri, desktop-uri, componente pc,
aparatura foto-video, sisteme multimedia, dispozitive mobile,
imprimante, aparatura de retea, produse software, electrocasnice,
carti.
Principalul competitor
al Cel.ro pe piata locala este eMag.ro.