Reprezentantii
companiei nu au precizat care a fost valoarea incasarilor, insa acestia au
mentionat ca vanzarile medii anualizate pe mp au ajuns la 3.000 de euro. Adica
daca nivelul veniturilor per mp se pastreaza ca in prezent compania ar urma sa
atinga o cifra de afaceri de 102 mil. euro pe intreg anul.
In
aceeasi perioada din 2010, venitul anualizat raportat la suprafata de vanzare
era de 1.900 euro pe mp.
Flanco este pe profit
operational inca din luna iunie 2010, iar oficialii retailerului spun ca firma
se va mentine pe profit in acest an. Pentru intreg anul compania estimeaza
venituri cuprinse intre 100 si 110 mil. euro.
Flanco a anuntat
ca a atins inca din luna aprilie cota de piata de 10% prognozata pentru 2011 si estimeaza ca va atinge o cota de 11% pana la jumatatea
anului.
„Performanta de a atinge cea mai mare cota de
piata din ultimii 4 ani, in ciuda faptului
ca suprafata de vanzare este acum cu 35% mai mica decat in anul 2008 si cu 25%
mai mica decat in anul 2009, demonstreaza ca noua strategie de business Flanco
este cea corecta”, declara Adrian Olteanu, CEO Flanco.
La inceputul anului 2011 suprafata
de vanzare a Flanco era de circa 34.000 mp, iar pana la sfarsitul anului
2011 Flanco si-a propus sa
ajunga la 38.000 mp, in urma extinderii retelei de magazine. In acest moment, vanzarea medie pe metru patrat este
de circa 3.000 de euro, potrivit reprezentantilor retailerului.
Pentru 2011
Flanco estimeaza ca piata de retail de electronice, electrocasnice si IT va
atinge valoarea de 1-1,1 miliarde euro, in crestere cu 7-10% fata
de nivelul de aproximativ 1 miliard euro inregistrat in 2010.
Anul trecut, Iulian Stanciu si Sebastian Ghita au devenit actionari majoritari ai retailerului de produse electroIT
Flanco, cu un pachet de 60% preluat prin firma Asesoft Web. Restul de 40% din
actiuni este detinut de trei banci, foste creditoare ale Flanco, ING, Unicredit
si BRD-GSC.