In primele 6 luni din 2009, compania a afisat venituri de 231 milioane de dolari.
Pe baza de linie de produse, 67% din veniturile nete din S1 2010, respectiv 197 mil. dolari, au provenit din solutii video (comunicatii video – 157 mil. dolari si sisteme de retea – 40 mil. dolari). In acelasi timp, 33% din venituri (98 mil. dolari) au fost generate de comunicatii voce.
„Am incheiat acest semestru cu 485 milioane de dolari in numerar si investitii si nicio datorie, a declarat Michael Kourey, vicepresedinte executiv, finante si administrare, si director financiar Polycom.
„Pentru Romania cresterea din acest semestru si de la an la an este de 160%. Vorbim asadar de mai mult decat dublarea rezultatelor in prima jumatate a anului 2010, comparativ cu 2009. Acest lucru este foarte mult atribuit nevoilor crescute de comunicatii rentabile ca un inlocuitor pentru costurile de deplasare intr-o situatie economica dificila”, a precizat Tudor Bercan, channel manager Polycom SEE.
Polycom este una din principalele companii de pe piata de solutii de teleprezenta, video si voce.
Compania americana Polycom este prezenta pe piata locala din 2007, cand a deschis primul birou local.