Dezvoltarea noii platforme a fost conceputa si executata de Quadrant Interactive timp de aproape 2 ani.
Dupa relansare, platforma are 60 de facilitati noi, iar preturile produselor vor fi aceleasi ca cele practicate in magazinele Altex. Produsele vor fi stocate in doua depozite pe care compania le opereaza in Capitala, comenzile online avand prioritate in fata celor din magazine. Noua platforma este mai usor de administrat, deoarece are un sistem de gestiune flexibila a datelor si un control ridicat al operatiunilor.
„Infrastructura alocata permite procesarea unui volum de mii de tranzactii zilnice, platforma punand la dispozitie module de prezentare si tranzactionare a informatiilor pentru procese paralele aplicate diferitelor regiuni lingvistice – prezentare in mai multe limbi, monetare – conversii automate in mai multe monede, si legislative – aplicare automata a taxelor regionale la nivel mondial, activarea acestora facandu-se in functie de directia strategiei organizatiei”, se precizeaza in comunicatul Altex.
Altex Romania este unul dintre principalii jucatori pe piata romaneasca de retail, cu o suprafata comerciala totala de aproximativ 90.000 metri patrati, divizata intre 70 de magazine Altex si 18 magazine Media Galaxy. Compania a inregistrat in primul semestru al anului o cifra de afaceri de 170 milioane euro, in crestere cu 47% fata de perioada similara a anului trecut. In semestrul 2, Altex Romania va continua extinderea teritoriala si dezvoltarea serviciilor oferite prin cele doua retele de retail. Bugetul de investitii aferent primului semestru a fost de 4 milioane euro, in timp ce proiectele care se vor finaliza in semestrul II sunt estimate la 7 milioane euro.