CES a acoperit o cota de 6,2% prin marca Davio si 2% prin marca Myria, la un numar total de 77.492 de unitati PC vandute. Computerele portabile Myria au inregistrat o cota de piata de 2% in 2007, conform oficialilor companiei.
Compania a comercializat anul trecut 58.842 de unitati desktop Davio, in scadere cu 9% fata de 2006. Oficialii companiei au explicat aceasta scadere pe fondul introducerii marcii Myria in decembrie 2006, care a reusit in 12 luni sa atinga vanzari de 13.116 unitati, afectand vanzarile Davio.
CES a comercializat, de asemenea, 5.534 de unitati Myria Notebook in 2007, in crestere cu 70,5% fata de anul precedent.
Majorarea cifrei de afaceri a companiei se datoreaza intr-o mare masura cresterii productivitatii muncii, investitiile din anii antetiori incepand sa se materializeze in rezultate pozitive, au afirmat oficiali ai CES.
Cota de piata a CES pe segmentul de retail este estimata de oficialii companiei la 27,3%, aceasta fiind sustinuta de faptul ca Altex, companie cu afaceri de 317 mil. euro in 2007, sustine si promoveaza brandurile Myria si Davio.
Computerele produse de CES sunt distribuite in retelele de retail Altex si Media Galaxy, si, incepand din noiembrie 2007, si prin reteaua Digit’Up care numara 15 magazine de proximitate specializate in IT&C.
CES este membra a grupului Altex, adresandu-se atat segmentelor Consumer cat si Business. CES este Microsoft Certified Partner, AMD Premier Partner si Intel Premier Partner din 2006.